HTML

Lúgosítás - Méregtelenítés - Lúgosító pH csoda

Manapság egyre több ember szenved civilizációs betegségektől. Ennek egyik oka lehet a szervezet elsavasodása. A lúgosítás fontos étrendi kérdés - egy megközelítés az egészséges életmód kialakításához.

Friss topikok

BLOG

Health Blogs - Blog Top Sites

Első tapasztalatok a phcsoda termékről

2008.08.13. 14:28 angloman

Barátaim unszolására kezdtem el inni a zöld ital terméket. Mivel sok jót és semmi rosszat nem hallottam róla, gondoltam kipróbálom...Nyitott vagyok minden ilyen természetgyógyász okosságra, a média felhajtás (értsd celeb ph csoda nyilatkozatok)  feltette az i-re a pontot. Jelentem: 1 hete iszom az italt és van látszatja. Először is lefogytam 2 kilót. Nem azért kezdtem el inni a phcsoda becenevű zöld löttyöt, hogy fogyókúrázzak - a savtalanítás számomra az elsődleges probléma. Másik dolog - nyugtató hatású, jobban is alszom tőle. Reggel pihenten ébredek. Ez nagy szó ahhoz képest, hogy mindig későn feküdtem mostanában le - ez azt jelenti, hogy 2 óra előtt szinte soha nem kerültem ágyba és rendesen eltolódott a biológiai órám - éppen ezért később keltem mindig, mint szerettem volna. A lúgosítás hatására most szépen kezd beállni a régi. Harmadik dolog - 1 hét után megbetegedtem: szokásosnál kimerítőbb kocogás és súlyzós edzés kihozta belőlem a lappangó betegséget. De nem is ez a lényeg! A betegség lefolyása teljesen más, mint eddig volt (ritkán voltam beteg, évente egyszer max a sok multivitamin miatt) és nem olyan brutális. Egyszerűen még betegnek lenni is jó ezzel a lúgosító löttyel.

komment

Címkék: betegség savtalanítás lúgosítás természetgyógyász sziget2008 ph csoda phcsoda

süti beállítások módosítása